chevroletcamaro.cz

Unleashed Fuel Only

Brzdy? Za minutu dvanáct! [oživeno]

Jiná chytřejší fráze mě po pohledu na původní destičky nenapadla. Vypadají, jako by tam byly snad od roku 1979... no to asi přeháním, takže řekněme 1980.

Naštěstí mě z autoservisu včera vyhodili, protože neměli čas. Takže jsem se rozhodl provést dnes spanilou jízdu a navštívit šikovného kolegu a společně (tedy hlavně on) jsme pořešili aspoň přední brzdy. Camaro cestou domů najednou začalo brzdit a to nebylo nutné tlačit brzdový pedál až na zem. Doma na mě potom ještě čekal tuningový doplněk - skleněný palivový filtr. Foto po instalaci nemám, protože je schovaný za alternátorem a na něm neshledávám nic vyjímečného.

DOPLNĚNO: Dnes jsme se ještě vrhli na zbytek brzdové soustavy, konrétně vyměnili celé zadní obložení včetně hardvéru a také propláchli hydraulický systém novou brzdovou kapalinou. Ta původní připomínala sycené (perlivé) černé cosi. Ale k minerálce to určitě mělo daleko. Tento podivný mok zřejmě strávil v brzdném systému pěknou řádku let. Netradičně opět následuje sada fotografií kompletně dokumentující tento automechanický počin.

Povšimněte si zejména posledního snímku, kde bylo za pomoci roztočení kola na druhé straně vozidla dosaženo výrazného uměleckého dojmu z celkové kompozice.

English readers... is there anyone?

Komentáře (5) -

  • David Brož

    25.10.2012 15:53:13 | Odpovědět

    Ahoj, mám prosbu potřeboval bych vědět jakou tloušťku má mít nové obložení? pokud to víš nebo máš v nějké chytré knížce.

  • David Brož

    26.10.2012 9:28:48 | Odpovědět

    Ahoj, jsem vocas nenapsal jsem že mám na mysli zadní obložení, chtěl bych ho totiž nechat obložit ve ferodu ale nemaj nato tabulky Laughing

  • Honza

    28.10.2012 19:12:33 | Odpovědět

    Tak jsem se poptal známého, který si to taky nechal dělat a bylo to 6mm na ojetý bubny. Na nový by bylo asi vhodnější 5mm.

Přidat komentář

Loading